сряда, 22 януари 2014 г.

Видимо по-бели зъби

Всяка година януари или февурари посещавам зъболекар за годишен преглед. Обикновено имам поне по една нова пломба след посещението, защото по начало не съм с  много здрави зъби.Също така си изчиствам и зъбния камък, защото иначе се възпаляват венците, доколкото съм запозната.
Зъболекарката ми ме съветва да си чистя зъбите с конец, но понеже на мен твърде не ми се занимава, реших да си потърся паста за зъби, която да улеснява поддръжката на зъбите ми максимално.
Когато започнах в LR Health and Beauty Systems поръчах две пасти за зъби - с Алое Вера и Microsilver Plus. Повече ми допадна Microsilver. Ползвах я дълго време - около четири месеца и забелязах, че ми се избелваха по малко зъбите. После продължих да я ползвам. Венците ми не кървяха. Мина една година и аз отидох на обичайния си годишен зъболекарски преглед - нямаше нужда да се маха зъбен камък, защото просто го нямаше. 
Спрях за известно време да ползвам пастата за зъби на LR Health and Beauty Systems, минах на Colgate и други видове, закупени от масовите вериги - и супермаркети, и аптеки, но ето сега ,след като ги ползвам три месеца ми кървят венците. Явно освен, че в България качеството на масовите стоки е ниско, тези продукти са просто твърде добре рекламирани без реална полза. Поне от моя гледна точка.Същото се отнася и за продуктите за тяло. Напоследък ползвах Dove и други масови, които определено не ми вършат работа - не попиват добре и кожата ми стои като мазна. Определено е по-добре за мен да ползвам качестени неща.
Следващата седмица съм на поредния си годишен преглед при зъболекарката и смятам да си започна отново с продуктите на LR Health and Beauty Systems - както пастата за зъби, така и душ-геловете, и лосионите за тяло.
Крайно съм разочарована от масовите вериги като ефект. Не смятам и повече да ползвам такива нискокачествени продукти. Освен това на дистрибуторска цена почти всичко от LR Health and Beauty Systems ми идва долу горе като тази в аптеките, супермаркетите и дори някои специализирани вериги за продажба на козметични и почистващи средства. Ако желаете, прочетете повече информация за серия Microsilver Plus.

Няма коментари:

Публикуване на коментар