Блог на независим сътрудник на "LR Health and Beauty Systems". Използвани са някои от авторските материали относно продуктовата гама, качени на официалната страница, защото дават най - пълна информация.

сряда, 4 януари 2017 г.

Усмихвайте се повече през 2017!

Привет и Честита 2017!

Моята цел за тази година е само една, защото  по-добре реалистична и постижима за 12 месеца цел отколкото мечтания. И още нещо, не използвайте това клише "Нова Година, Ново аз", по-скоро "Нова Година, започвам на Чисто".
В този ред на мисли, пожеланието ми към Вас за 2017 е да се усмихвате повече с Вашата истинска, а не фалшива усмивка.
Като допълнение мога да предложа пастата Microsilver от LR, която спомага за избелването на зъбите по естествен начин. Тя предотвратява образуването на плака и свързаните с нея възпаления на венците.  В същото време реминерализиара зъбния емайл и го предпазва от кариес.
За да не звучи като реклама, ще споделя само, че аз лично използвам тази паста години на ред и броя на кариесите ми намаля от 5 годишно на 1. Освен това, имам и по-малко зъбен камък, а зъбите ми са по-бели отпреди.
Друго интересно в брошурата за Януари е намалената цена на  28-дневна програма за отслабване Body Mission. Лично аз си събирам пари за нея и смятам да я започна възможно най-скоро.
За Финал, Крема Алое Вера с прополис е на чудесна промоция с 25 % отстъпка. Този крем е много полезен за  суха кожа, защото я хидратира интензивно.


Брошура Януари 2017




Няма коментари:

Публикуване на коментар