Блог на независим сътрудник на "LR Health and Beauty Systems". Използвани са някои от авторските материали относно продуктовата гама, качени на официалната страница, защото дават най - пълна информация.

Фактори на Успеха

В основата на успеха на "LR Health and Beauty Systems"  са следните фактори:

1.  "Made in Germany" - сам по себе си, този израз означава безспорно качество. В "LR Health and Beauty Systems" се работи само с качествени материали, които се доставят постоянно. Контрола над всички произведени продукти от Алое например се следи от  Института Фрезениус. Това учреждение издава сертификат за качество вследствие на осъществения контрол.Декоративната козметика задължително минава през дерматологично тестване, за да се определи дали ще има алергични реакции от страна на потребителите. Вследствие на това декоративните продукти са с доказан състав, който щади кожата и не предизвиква неприятни обриви.
Безспорно, освен качеството на продуктите се правят постоянни продуктови иновации. Това означава например на съответна серия да се увеличават приложенията. Например сериите на Алое вера, Serox, Micro-Silver  и т.н.
2. Концепция за звездите - много известни личности си кооперират с "LR Health and Beauty". Те използват ресурсита на "LR Health and Beauty Systems", за да пуснат свои линии парюми например, или душ-гелове, кремове за тяло. Те са един вид сътрудници на компанията по пътя към успеха, защото целта й е да стане световен лидер в мрежовия маркетинг. Всяка година различни световноизвестни лица се включват към продуктовата гама на "LR Health and Beauty Systems".

3. Автомобил - концепция - Сътрудниците в компанията се мотивират постоянно освен с финансови възнаграждения,  и с материални. "LR Health and Beauty Systems" инвестира в човешкия ресурс, защото е наясно, че хората работят повече чрез по-голям стимул. След сравнително кратко време в системата на компанията, сътрудниците получават възможността да карат нов автомобил, който се изплаща на лизинг. В зависимост от постигнатите резултати и квалификации е възможно да има лично финансово съучастие от страна на сътрудника или да няма такова. Партньори на компанията в автомобилната концепция са  Mercedes - Benz, Volkswagen, Porsche. В зависимост от постигнатите квалификации сътрудниците могат да изберат да карат Volkswagen Polo, което става възможно на сравнително ниско ниво, Mercedes Benz А или S класа, както и 4 вида Porsche, което е за най-високи успехи на сътрудниците.
4. Прозрачен и справедлив маркетингов план  - в зависимост от личните цели и постижения на даден сътрудник, бонусите и материалните придобивки са различни. Възможен е бонус до 43.5 % . Отделно доходите на сътрудниците се различават в зависимост от времето и отговорността, които са вложили в бизнеса. Мрежовата политика е решаващ фактор. Колкото повече успели сътрудници има в мрежовата група на даден човек, толкова повече успява и той. В един момент неговите обучени хора започват да градят свои мрежи и дори печелят повече без да се лишават от оборот. Това е изключително етична практика. В "LR Health and Beauty Systems" целта е не да се създава организация от продавачи, а от потребители. Успехът в крайна сметка зависи от това какво и колко прави човек, за да го постигне. Работи се усилено и отговорно. Няма нещо като стоене без работа и вземане на пари без да се прави нищо. Веднъж създадена мрежа от сътрудници, тя следва да се обгрижва и израстването не е само за един човек, а за всички. Колкото повече е успяла групата, толкова по-успял е и лидерът й.

5. Обучения - "LR Health and Beauty Systems" обучава своите сътрудници при съответни квалификации в Германия. Сътрудниците отначало се обучават от техните лидери, което става или онлайн или лично. В България веднъж месечно се провеждат семинари в гр. София , на които нови сътрудници се учат от техните по-успели колеги. Няма понятие като "отнемане на хляба", защото парите през МЛМ (Multi level marketing) се разпределят равномерно и наистина "под слънцето има място за всички", които не се отказват от веднъж започнатото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар